ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 1

   『 5ລຳດັບຂອງວິທີສອນການບວກເພື່ອໃຫ້ມີຄວາມສາມາດຄິດໄລ່ພື້ນຖານດີຂຶ້ນ.』

ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 2

   『 5ລຳດັບຂອງວິທີສອນເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນຮຽນຮູ້ການແກ້ບັນຫາເອງ.』

ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 3

   『3ຈຸດໝາຍເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດຄິດໄລ່ການບວກທາງຕັ້ງ』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 4
   『3ຈຸດໝາຍເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດຄິດໄລ່ການລົບທາງຕັ້ງ』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 5
   『ການສອນການຊອກເຄື່ອງມືແກ້ເລກໂຈດບັນຫາຊໍ້າໄປຊໍ້າາມາໃຫ້ນັກຮຽນທັງຊັ້ນປະຖົມມາຕະຫຼອດ』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 6
   『ການຕັດສິນຄິດໄລ່ຂອງການຄູນແລະການຫານ ແລະຮູບເພື່ອຕັດສິນຄິດໄລ່ການຄູນຫຼືການຫານ』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 7
   『ສອງການຫານຄື「ການຫານເພື່ອແບ່ງສ່ວນ」ແລະ「ການຫານເພື່ອຫໍ່ໄປຈຳນວນເທົ່ານັ້ນ」』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 8
   『ລຳດັບຂອງການສ້າງຮູບແບບການຄູນແມ່ນວ່າ「ຈຳນວນລະ1×ຈຳນວນ(ອັດຕາ)=ຈຳນວນທັງໝົດ」』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 9

   『 ການສອນວິທີແຕ້ມຮູບເລຂາຄະນິດໃນກາງຫາວ」ແລະ

                  「ຮູບເລຂາຄະນິດໃນກາງຫາວສ່ອງຊອດ」ໃຫ້ໃຜໆກໍຈະເປັນແຕ້ມໄດ້ 』

ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 10
   『「3ວິທີນຳໃຊ້ຂອງອັດຕາສ່ວນພົວພັນ」ທີ່ສະແດງດ້ວຍຮູບແກນຈຳນວນ』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 11
   『ຄວາມປະສິດທິພາບຂອງຊົ່ວໂມງສອນທີ່ມີ「ກິດຈະກຳຄະນິດສາດໃນຂັ້ນສອນ」』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 12
   『       』
 
inserted by FC2 system