ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 1
『 5ລຳດັບຂອງວິທີສອນການບວກເພື່ອໃຫ້ມີຄວາມສາມາດຄິດໄລ່ພື້ນຖານດີຂຶ້ນ.』ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 2
『 5ລຳດັບຂອງວິທີສອນເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນຮຽນຮູ້ການແກ້ບັນຫາເອງ.』ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 3
『3ຈຸດໝາຍເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດຄິດໄລ່ການບວກທາງຕັ້ງ』ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 4
『3ຈຸດໝາຍເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດຄິດໄລ່ການລົບທາງຕັ້ງ』ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 5
『ການສອນການຊອກເຄື່ອງມືແກ້ເລກໂຈດບັນຫາຊໍ້າໄປຊໍ້າາມາໃຫ້ນັກຮຽນທັງຊັ້ນປະຖົມມາຕະຫຼອດ』 ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 6
『ການຕັດສິນຄິດໄລ່ຂອງການຄູນແລະການຫານ ແລະຮູບເພື່ອຕັດສິນຄິດໄລ່ການຄູນຫຼືການຫານ』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 7
『ສອງການຫານຄື「ການຫານເພື່ອແບ່ງສ່ວນ」ແລະ「ການຫານເພື່ອຫໍ່ໄປຈຳນວນເທົ່ານັ້ນ」』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 8
『ລຳດັບຂອງການສ້າງຮູບແບບການຄູນແມ່ນວ່າ「ຈຳນວນລະ1×ຈຳນວນ(ອັດຕາ)=ຈຳນວນທັງໝົດ」』
ການຄົ້ນຄ້ວາສຶກສາຄະນິດສາດ 9
『 ການສອນວິທີແຕ້ມຮູບເລຂາຄະນິດໃນກາງຫາວ」ແລະ
「ຮູບເລຂາຄະນິດໃນກາງຫາວສ່ອງຊອດ」ໃຫ້ໃຜໆກໍຈະເປັນແຕ້ມໄດ້ 』